2008 óta foglalkozunk IT biztonsági megoldások fejlesztésével, és 2014 vége óta működünk önálló kisvállalatként. Az elmúlt két év eredményeként folyamatosan bővülő, biztos megrendelői háttérrel, magyar és nemzetközi piacon referenciákkal, valamint nagy növekedési potenciállal rendelkezünk.

Ügyfeleink részére olyan (majdnem dobozos) IT megoldást szállítunk, mely felhasználóbarát módon elégíti ki a jogosultságkezeléssel és jogosultság audittal kapcsolatos pénzintézeti, nagyvállalati igényeket sok esetben a meglévő Identity Management (IdM) rendszerekkel együttműködve, azokat kiegészítve. További célunk, hogy az ilyen megoldásokat elérhetővé tegyük közepes, és kisebb méretű vállalatok számára is.

Szakmai sikereinket a jelenlegi és potenciális pénzintézeti ügyfeleink és szakértők elismerő visszajelzései, illetve a területen tevékenykedő nagy gyártók és bevezetést végző cégek együttműködési kezdeményezései jelzik számunkra.

Cégünkbe olyan proaktív munkatársakat keresünk, akik elkötelezettek a minőségi munka és a szakmai fejlődés iránt, ugyanakkor képesek csapatban, a csapattal együttműködve dolgozni. Olyanokat, akik azonosulni tudnak a kitűzött célokkal, azok megvalósításával járó szakmai és emberi kihívásokkal, és szeretnének aktívan részt venni egy innovatív, minőségi terméket szállító informatikai cég fejlődésében, felfuttatásában.

Az alábbi feladatkörbe keresünk hosszútávra munkatársat:

Jogosultság-elemző

Eszközzel segített jogosultság elemzési módszer elsajátítása, alkalmazása, mely magában foglalja, foglalhatja az alábbiakat:

  • IT rendszerek jogosultsági adatainak értelmezése, dokumentálása
  • Szoftverrel segített jogosultság elemzési lépések megismerése, kombinálása, végig vitele
    (önállóan, szakmai támogatással, illetve pénzintézet szakértőivel közösen)
  • Összeférhetetlenségi (SoD – Segregation of Duties) szabályok szisztematikus, szoftverrel segített definiálása
  • Jogosultsági riportok futtatása, esetenként új riportok definiálása, összefoglaló elemzés (jelentés) megírása
  • Elemzési feladatok ütemezése, szervezése, koordinálása, ügyfél- és projektmenedzsment
  • Részvétel a módszerek finomításában, új funkciók definiálásában, ellenőrzésében
  • Analitikus gondolkodás, tanulási készség és hajlandóság
  • Önálló munkára képes, gondolkodó és kérdezni tudó, proaktív hozzáállás, igényesség
  • Felsőfokú végzettség vagy folyamatban lévő tanulmányok, plusz elhivatottság
  • Angol nyelvtudás – legalább a szakirodalom és az interneten fellelhető információ megértése/feldolgozása szintjén
  • Hosszú távú tervek és célok, kitartás, megbízhatóság
  • IT-biztonság, bankbiztonság, jogosultságkezelés, User- és Identity-Management területén szerzett ismeretek
  • Banki rendszerek és/vagy folyamatok ismerete
  • Jó kommunikációs és érdekérvényesítő képesség
  • A jogosultságkezelés, mint az IT biztonság egy kiemelt, sláger területének szakértői szintű megismerését módszertani és gyakorlati, de akár jogszabályi oldalról is
  • Szakmai fejlődés, változatos, kreatív munka lehetőségét
  • Egyedülálló, hosszú távú karrierépítési, sőt, akár üzleti lehetőséget is
  • Támogatjuk a folyamatos, széles körű szakmai fejlődésedet
  • Könnyen elérhető, kellemes munkakörnyezetet
  • Versenyképes fix és teljesítményarányos juttatást
  • A megszerzett tudás használata közvetlenül az ügyfelekkel együttműködve

Ha érdekel a munka, akkor keress fel és elküldöm a pontos specifikációt, részleteket, a titoktartási nyilatkozat aláírását követően.
Ajánlatot (ár és idő) majd ezután várunk, referenciákkal, esetleg önéletrajzzal csatolva.

Hasonló jellegű feladatokra egyébként hosszú távon is keresünk együttműködő partnert.

Kapcsolattartó: Dér Leonóra

Email: hr@creasys.hu

Mobil:+36 20 227 3434

Várjuk jelentkezésed!

Üdvözlettel: a CreaSys Kft.csapata

Budapest, 2020.01.09.