YourEasySec jogosultság-elemző termék fejlesztésével foglalkozó innovatív vállalkozásunk tanácsadói csapatába új, részidős munkatársat keresünk.

Kik vagyunk?

A CreaSys Kft. magyar tulajdonú, az IT-biztonság, azon belül a jogosultságkezelés terén kutatás-fejlesztéssel, termékfejlesztéssel és tanácsadással foglalkozó vállalkozás.

Cégünkbe olyan munkatársakat keresünk, akik elkötelezettek a minőségi munka és a szakmai fejlődés iránt, ugyanakkor képesek a célok eléréséhez szükséges pragmatizmusra.

Az alábbi feladatkörbe keresünk közép, vagy hosszútávra rendszeres eseti munkatársat:

Office Manager

  • Könyvelési anyagok előkészítése havi rendszerességgel
  • Szerződések előkészítése, iktatása eseti
  • Teljesítési igazolások elkészítése, számlázás havi rendszerességgel
  • Irodai adminisztráció, beszerzés, ügyintézés
  • Cégügyintézés (tűz és munkavédelem, ügyvéd, közjegyző, stb.)
  • Irodai folyamatok finomítása, dokumentálása, beszerzés, leltározás
  • PR és marketing feladatok (Lásd „Részidős Marketingasszisztens” hirdetés)
  • Kontrolling feladatok
  • Számítógépes végfelhasználói ismeretek
  • Számviteli alapismeretek
  • Angol nyelvtudás
  • Motivált, felelősségteljes, önálló munkára képes, proaktív hozzáállás
  • Igényes, minőségi munkára törekvő stílus
  • Önérvényesítő képesség
  • Cégügyintézési gyakorlat, vagy azzal kapcsolatos célok
  • Részvétel egy innovatív IT cég mindennapjaiban
  • Változatos, kreatív munka, szakmai fejlődési és karrier lehetőség
  • Könnyen elérhető, kellemes munkakörnyezet
  • Állandó, rugalmas kiegészítő munkalehetőség, bevételi forrás

Ha nem ijedsz meg a kihívástól, képesnek érzed magad a munkakör betöltésére, és kimondottan szeretnél tevőlegesen is részt venni egy innovatív cég fejlesztésében, akkor jelentkezz szakmai önéletrajzoddal és egy rövid levéllel a hr@creasys.hu email címen.

A levélben kérjük, írj magadról és céljaidról néhány sort.

Várjuk jelentkezésed!

Üdvözlettel: a CreaSys Kft. csapata
Budapest, 2020.02.19.